Jag och Bellan på ridläger!

Är det någon som vet var två vuxna tanter kan åka på ridläger? Med häst? Vi vill på dressyr läger!!! I sommar! TIPSA MIG!!!!!!!! 
 
Vince i sin första knopp kostym! Titta inte för noga för det här är slarvknoppar, men ville visa hur bedårande denna lilla häst är. Eller han är inte så liten! Han har växt ombåde Sunny och Santa! <3
 
Grimman har jag sytt! Sött! Åh i mitt företag knopperian så ska jag även ha grimtillverkning! Välkommen med din beställning!!!!! 
 
Idag har jag tittat på resa till Hoallnd med Fjantis!!! Jag har inte informerat min man än men jag ska! 
 
Sten är en mega fegis! 
Det är tur jag är stark!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin

2015-04-20 @ 11:42:20
Postat av: Anonym

Haha, försöker kommentera från mobilen, går sådär... Men Strömsholm? Om det inte är för långt. /Elin

Svar: Strömsholm! Vi kollar!
Kristina Elström

2015-04-20 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0