Lilla Sunni

fick ont i magen i tisdags, fruktansvärt otäckt :( Nu verkar hon mår bra igen!!! Magen hoppade igång ganska snabbt, vilket var skönt. Tackar den duktiga veterinären jag var i kontakt med. Puh. Så läskigt när hästar blir dåliga. Bellan probellan mag expert har gett mig mash och linfrön så att magen håls intakt! Thanks darl! 
 
 
Igår var jag dressyrfröken, min elev heter Jade och hon rider sin nya häst Dessi. Det var gång nummer två vi tränande och om jag får säga det själv (som väldigt stolt fröken) satte vi en fullträff och en riktigt bra träning. Duktig tjej, häst och bobare! ("Bära och Betala") Ser fram emot nästa torsdag!
In action ;)
 
Karin träningen närmar sig och det är full-bokat på Risinge! Jättekul!!! 
 
Nej nu är min lunch slut! 
 
Puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0