Lugn skritt i skogen

Är så himla skönt ibland. Båda mina damer fick ut i skogen, Santis och jag själva, sedan jag och vilda Tilda i sällskap med Hanna och Brillen. Var hemma i någorlunda hyfsad tid så det var skönt. Satt och tittad på Storage Hunter men jag och Stålis konstaterade att nu för tiden måste detta programmet vara lite föreberett, för nu hittas det massor med riktiga fynd. Så nu ska jag inte titta på det mer! 
 
14 mah är det cliniq i Flyinge, Frihets dressyr. Jag ska nog dit, ska ändå till Lisa den helgen och träna så vore kul att se. Jag har aldrig sett frihets dressyr.14 maj 13-15 om någon mer är sugen! ;) 
 
På fredag kommer Kakan. Har ett ekipage som eventuellt är struket så är du intresserad av tid så kan ni höra av er till mig! Mer dressyr till folket! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0