Nytändning

efter ett mycket låååång tråkigt vinter uppehåll är jag tillbaka! Kan också bero på att jag blivit hotad med spö (bokstavligt talat) om jag inte blev lite rolig igen. Så bring and bling it on!
just hemkommen från Laholm, där jag och Bellan har varit och beskådat vackra holsteiner hingstar!!! Jag har hittat en man till Santa, han heter Crunch (ska lägga upp filmklipp) men helt otrolig häst! Hopphäst dock, men med tanke på de enda resultatet jag och santa presterat under det sista sju åren är ju faktiskt vinsten i Risinges pay n ride, så jag ser inga fel att betäcka med en hopphingst. Totalt visades 11 hingstar och 2 avkommor. Rolf Roffe Göransson var speaker, så JA vi har träffat honom (wuuuup wuuuup). Det var många fina hingstar och vi har fört nogranna anteckningar om varje hingst. Seriöst!!!
 
 
sov gott och på återseende! 
Dagens coachning, det är helt ok att alltid bära Tiara! Oavsett ålder! Men undvik vin och glittertång! Resultatet blir inte alltid som man tänkt! 
 
 
RGB med mick
Crunch(Santis man)
 
 
 
puss 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är tillbaka ❤️👍

2015-04-10 @ 22:06:47
Postat av: Anonym

Marly!!!

2015-04-10 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0