Bad Santa!

Är min favorit film! Har ni inte sett den! Måste ni se den! Handlar om en alkoholiserad jultomte! Ett tag tittade jag på den varje dag! Ska se den ikväll tror jag! (såg i tidningen nu att den visas på tv den 21 dec, missa inte!)

Igår var det lin-dans för Santa (varför tror ni hon heter Santa) Hon började passet med att se ut som en stelopperarad shetlandsponny! Men efter ett tag mjukande hon till och balanserade ut sig väl och rörde sig mycket trevligt. Mor-tuta tittade på! Ikväll tänkte inte komma till stallet så sent så om någon kanske vill rida med mig? Den något äldre tanten borde visa lite omsorg och planera om i sin kalender att hon kan avnjuta sällskapa med mig!

Haha efter mitt inlägg "gissa stjärten" steg mina läsarsiffror med typ 300%!

Igår sprang jag på en Arg Martina i stallet! Sören numerad kallad Stören hade bråkat hela täningspasset! Så han var till salu väldigt billigt! Känner igen känlsan den infinner sig ofta!

har ingen kul bild idag men det kasnke kommer en under daaaan!

Kramis från moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0