ett streck sen vänta...

åh tacka den underbara datavärlden som gör allt så lätt ritat... dra ett streck, ändra, dra ihop.. INGA PROBLEM! försök göra detta sen med penna och papper... mardröm! en två tre linjker utan problem, sen tjingpling smög tuschen under linjalen och haderjannan bara att börja om... suck...
ni kanke fattar att jag sitter och pluggar... eller när jag pluggar ritar jag ju saker, vilket jag är mycket dålig på. idag är det en stjärna eller vad det nu är.



men men idag har jag ridit santi så inget kan förstöra mitt underbara humör :) Blev en 45 min powerwalk med Celle-Boll ( from 2 jan gym-partner) och hennes Mr P. Trodde att Santi skulle ha myror i brallan men hon var cool lugn och tyckte det var trevligt att vara under sadel igen!
När vi kom tillbaka efter vår trevliga tur hade Mor-Tuta med Nissarna anlänt! Det var mockning och andra stalltjänster under pågående arbete! Som belöning fikc nissarna rida på Sunni-den-snälla! Helst ville de rida på "Den stora Svarta" = Santi som igentligen är liten och brun... men de fick nöja sig med Sunni. De red och red och Sunni som efter ett tag började bli trött på att gå försiktigt blev starkare och starkare till slut fick vi avbryta för "hästen var trött" sanningen var att jag inte kunde hålla henne under kontroll längre.. Red ut på henne en sväng i skogen i mörkret istället och där fick jag känna på de kända sunni boksprången. Nu efter 14 år ihop är jag ganska van och kan sitta kvar, men många gången har hon satt mig i leran!

Nu blir det skritt med santi i en vecka, sen ska jag börja träna igen! skönt! Ska rida 4 ggr i veckan för Frida tills jag ligger före den något äldre tanten igen. Hihi.

Imorgon är det tant-middag på PM. eller vad det nu till slut blev. Jag drar ner medelåldertn med typ tio år:)


precis när foto skulle tas la santa en "hög med kärlek" därför uttrycket på det plågade barnet som tvingas stå kvar...

lilla nissen Agge!!!!


Katt i Låda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0