Frukost på sängen

Åååå jag ligger kvar i sängen idag medan Luka fortfarande inte fått julledigt och fick tappert knata iväg till jobbet! Jag fick kaffe på sängen och har legat och läst en bok. Jag älskar att läsa. Men jag läser bara feel-good böcker! Aldrig något som är läskigt, djupt eller för dramatiskt. Utan bara underbar lättläst romantik. Just nu läser jag en bok som hetr "Den perfekta mannen" men den är faktiskt inte så jättebra. Ganska seg.
Efter Luka gått till jobbet i morse så höll kissarnna låda! Jag har köpt en ny mat till dom, Gourmet: smak havsfisk och spenat! De är helt galna i det. Så de låg och sjöng för fulla muggar tills jag släpade mig upp och gav de frukost. Ny kör de kitty-race. Kitty-race = galna upptåg runt runt runt i lägenheten. Empi har hittat en kartong hon hoppar upp och ner i.

Åh idag är det julafton! Eller iaf för mig! Jag älskar att få paket. Jag undrar vad jag får idag! UUUUUU. Klämt på Lukas paket och det är stort och mjukt! Jag tror jag vet vad det är! Annars har jag ingen aning. Inte ösnkat mig något!

Kl tio idag ska jag, Den något äldre tanten och Tant Olli rida ut! Mysigt. Jag är så glad när jag får rida med den något äldre tanten igen! hon är den ballaste strax över 35 jag känner! :) Vi har så mycket planer inför våren! Olika träningar och så vi ska på OCH TÄVLINGAR (om det blir av..)! hon ställer dock av sin Tall 7 jan till typ sista jan. Då sätter jag igång igen. Ska be henne rida santi ibland nu när hon har tid. Igentligen har jag fobi för folk som rider min häst. Utom Lisa. Lisa är världsbäst o får alltid rida Santi för hon gör det så bra. Men nu efter ett halvår har jag sett vilka goda ridegenskaper den något äldre tanten innehar så därför tänkte jag låta henne rida min ögonsten! Wooow!
Om hon vill!

Håll tummarna ikväll för att jag får fina klappar!Jag håller tummarna för en svart dressyrhäst ( Tima vet precis vad jag menar)

Kramiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0