HÄST I HATT!!!

snart en lång jobbdag över. Jag är inne på min 16 arbetstimme. men jag är framme och uppdraget tills på onsdag inskickat precis. check :) Har checkat in på världens minsta hotellrum. Det kan vara 2,5*2m stort, eller nä inte ens så stort. Kan fatta varför en box ska ha speciella mått! Får lätt klaustrofobi här :S ( grannen verkar bråka med någon, jag är glad att min kollega finns i rummet brevid, bläää) jaja åker hem imorgon igen.

blev stressit i stallet idag! två timmar inkl. att ha insläppet. Höll på att missa tåget men som tur väl komma Martina till undsättning :) tack!!!!

santi hann springa tio min på linan... kunde lika väl gjort nått annat. Hon va inte på humör, inte jag heller för den delen!!! vi tar tag i detta på onsdag! Tog världens sötaste kort på santi men kan inte ladda fram det :(

vill att ellinor ska komma och ge santa spa behandling! men hon är i brazilien till den 9 jan! :) lucky bastard.

Hittade ett kul kort på suni istället!

Åh fått en till onsdags dejt! denna med celle-belle. Myyysigt!!!

sov gott alla kids. fått en ny spelar på wordfeud. Hon är helt galet bra. Jag känner mig besegrad. Har vunnit en match över rosepedroh nu!

mjau jag är en katt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0