Hulken på besök!!!

Igår fick vi besök av Hulken i stallet!!! Tydligen är Hulken  i stallet varje dag! Allas vår hulk är Fiffi! Lilla Fiffi visar sig ha muskler av stål! Detta fick jag bevisat igår!
Jag och Olli höll på att fixa iordning höpåsarna åt hästarna, tyvärr stod den 500 kg tunga balen lite fel så vi hade svårt att få låss något hö. Vi drog och drog. Men då kom den smarta Oliven på att vi skulle välta balen! Och det försökte vi... Vi tryckt, puttade, tog sats, tryckte lite till men balen rörde sig inte en milimeter. Svetten dröp från oss och ganska snart såg vi oss besegrade utav höbalen. Olli sprang då för att hämta hjälp! "Samla alla du kan" hojtade jag från loftet! Oliven fann Fiffi. Okej hur skulle nu tre damer med vackra naglar (ljug) kunna välta balen när vi inte ens kunde rubba den?! Ha! hör och häpna! Fiffi förvandlades till Hulk Hogan och nästan helt själv vände hon på balen! "flytta på dig något yngre tant" skrek hon till mig när hon med ett vrål tippade balen! Sen klämde hon på mina små armar och sa att jag borde uppsöka gym samtidigt som hon glatt och lätt flög ner för trappan... jag och olli tittade på varandra och frågade oss, Vad hände precis?! Men efter balen var vält gick det jättefort att fylla hö!
Tack Hulken!!!


Fiffi! Hulken + Hul Hogan!!! under dunvästen!!!

Kommentarer
Postat av: ollie

hahaha bilden! jag dör!!

2011-12-01 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0