jag blir galen!

Thank god det är helg! Men jag är ändå tokig! Min nya granne har nu hållt på en hel månad att renovera! Och hela dagen har det låtit så högt att jag knappt hört radion! och han håller fortfarande på! Vad gör du granne? Hade jag varit Katla (P3) hade jag sprungit och knackat på!

Haderajjan idag var det hoppträning! Det var jag, Olli och Alice-Brallis. Hästar var Santi, Mr C och CinZano! För ovanligehtens skulle hade vi 4 tränare, Patrik, Pappa-Pytte, Mamma-Pytte och Mor-Tuta! Vi fick hoppa på en linje. Santa fattade galoppen (hahaha) Det var kul! Jag börjar gilla hoppning! Den något äldre tanten var inte med för hon hade varit på galej! HIHI
Efter lyckad hoppning blev det en tur i skogen! Som tur väl innan regnet / snön kom...
resten av eftermiddagen har varit plugg! astrist.

Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0