jag träffa tanten!

Åh igår var det en underbar dag i stallet! på första gången på säkert tre veckor träffade jag den något äldre tanten! Hon såg så smal och snygg ut! Men det var tydligen en synvilla konstaterade vi senare på kvällen. Följande sms skickades (Nyt = något yngre tant NÄT = Något äldre tant)
NYT - Visst har du bantat! Du såg smal ut
NÄT - Ha ha ha förmodligen tvärtom, efter 15 liter glögg och vin och 3 kilo godis de senaste veckorna
NYT - Ah kroppen hade väl svällt då så anisktet såg minimalt ut
NÄT - Så måste det vara...

Tittade på när Celle tränade för Bosse igår. Hon och Philippe var duktiga! De såg vackert ut! Och Bo gav de mycket beröm! Jag filmade lite så ska lägga upp det snart!

Nu närmar sig julen med stormsteg! Igår fick jag en ny julfrisyr och en vacker färg. Frisören sa att jag missskötte mitt stackars hår och hon kunde inte fatta hur det kunde hålla sig så långt! Så hon ville klippa tio cm, men då surade jag tills det bara blev klippt en centimeter!
Ja julen ser ut som följande; julafton firas i växjö fredag, sen lördag julfrulle växjö sen vidare till GBG för julfirande. Där kommer jag vara till på onsdag! Förhoppningsvis om inte min man sätter stop så ska jag se Erik prydz på lördagen! Det är jag värd! Jag och Lisa var med i hans musikvideo Call on Me, 2004. Eller vi ljög ihop och sa det när vi bodde i Tyskland och denne svenska house-dj spelades ute. humm tankarna skenar iväg som vanligt...
Mor-tuta rycker in som julnisse och passar barnen hela julen! Sen är jag hemma över nyår :( Vill igentligen iväg, men jag vet inte var! Är så sugen att åka norrut och hänga med Babbi! Kanske gör det i smyyyyg!

Ikväll är det Frida träning men eftersom santi är avställd så får jag nöja mig med att frysa på läktaren! Ska filma den något äldre tanten! 

Nu ska jag på julbord! Gott!

*Kramis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0