jummi jummi I have love in my tummi!

Nu har jag varit hos doktorn! Jag har bara drabbats av en inflamation i ett muskelväste! Så ska få knapra piller ett tag så ska det nog ge med sig!

Igår var det morgonriding, Santi har varit i ridhuset i ca tre veckor så hon var mycket nöjd med en utflyckt i skogen! Den andra bruttan fick vila och Mor-Tuta fick aggera avbytare och göra iordning boxar och mat :) tack! Mortuta kommer få aggera hjälp nu ett tag till , tills min arm har läkt ihop!

Ikväll blir det dressyr! Ni som vill får gärna joina! Jag och den något äldre tanten rider på kvällen någon gång! På söndag ska vi ha hoppning så ni som vill får gärna vara med på det med!

Åhh jag har en så sjukt bra design på ett nytt shabrak, det är bara det att jag hittar inte ett shabrak jag kan utgå ifrån! Så om någen ser ett beiget dressyr schabrak med små rutor skicka en bild på det till mig!! Det ska vara ganska tunt!

Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0