ost krok?

idag har jag krokar i håret! Det är inte speciellt snyggt! Det blir så om jag sover i blött hår! Är inte direkt något vackert lockigt hårsvall, utan håret ser skrynkligt ut. Men min underbara kollerga sa att jag såg ut som en ängel! Hon har också krokar i håret! Jag sa att hon var vacker men ärligt talat ser vi lika förjävliga ut...

Igår red jag med Celle-Belle-Boll! Hon kom på ett nyårslöfte! Vi ska börja gymma i hennes hemmagym from 1 jan! Alla Bridget Jones kilona måste raderas från oss! Varje måndag ska det motioneras! Ser verkligen fram emot detta! Jag gillar dock inte att svettas. Så kan träna lite lugnt! Lisa gymmar två gånger i veckan! Klockan sex på morgonen! Det heter cross fit eller något. Fattar inte hur man orkar utsätta sig för något sådant så tidigt på morgonen, men Lisa är inte som alla andra!

Börjar sakna att rida santi. Har funderat på att rida i smyg. Men det kan jag inte göra. eller kan jag :S
På onsdag ska jag filma den något äldre tanten när hon ska träna för Frida! Får skryt sms varje dag hur bra hon och tallen är! Upp till bevis något äldre tant! Hihi!Känner att jag är fylld med måndags hat! Ska nog ta lite kaffe så skriver jag något snällt sen! 

Imorgon är det Bosse träning! Vår stjärna rider kl två! Ska försöka hinna se!

Jag har nya mjukis skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0