På tåget igen...

På väg tillbaka hem från uppsala :) är så mätt på alla nya intryck :) hoho! Verkar ha missat allt vad som har med lucia o göra, men men varit o krypit i en skitig salong i tio timmar! Not Posh! Men ganska kul! Hade en hysteriskt rolig kollega med mig som utan han visste gjorde roliga saker så jag låg dubbelvikt av skratt!!!! När jag ändå va i Uppsala passade jag på att kolla in deras nya konserthus! Det är häftig arkitektur! Ikväll när jag kommer hem ska jag först duscha i typ tre timmar sen ska jag mysa med min lilla empi ( katt) inte. Så mycket som ägnat fem min åt henne sista veckan :( empi-pempi plupp! Inget nytt att förtälja omstaller! Vet bara att Santi kommer vara jobbig att trassla ut imorgon och kommer säkert bjuda på det ena triumf kort efter det andra! Sunni kommer säkert gå som en Gud!!! Vet att Celle-boll var på lucia i domkyrkan!!! Jag undrar om det var världens finaste Ofelia som va lucia i år igen?! Två timmer kvar!!!! Tuuuuut tuuuut!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Sunni är en gud! En husgud! Hon står och kollar in allt fint hon kan titta på genom box-dörren! Hon fick "A room with a view"! Och gillar damen!

2011-12-14 @ 15:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0