promenad genom stan...

När jag knatar till jobbet varje dag, tänker jag ganska mycket på vad jag ser. Idag såg jag en tant, asså en tant i riktig tantålder gå på stan med en sådan där populär mössa med en jätteminkboll ( eller vad det nu är för underbart djur de dödadt) mitt på huvudet. Gud vad det ser konstigt ut! Minkbollen är juh osmakligt stor och ska man använda ett sådant vackert djur till att göra ett plagg ( vilket jag är mycket emot) så kan man väl göra något snyggt av det! Mindre bollar på huvudet åt folket!
Haha tänk om det skulle bli populärt att ha en mössa med en grönsak som tofs. Är nästan lika sjukt som jätteminkbollen. Åh jag ser att du går runt med en morot, själv kör jag papajja. Sjuka värld! Liten parantes... haha

Igår var det ridfritt! däremot var jag så smart att jag broddade mina hästar!! Så idag när dte kommit ännu mer snö var jag väldigt glad att jag gjorde det!
Idag är det hoppning för dom modiga! Jag ska inte vara med. Santi får väl en chock om det ända vi gör är att hoppa hela tiden. Nej det går inte.

Idag startar vår Kära Kakan sin tredje Grand Prix! Vi håller tummarna och önskar dig lycka till!
Miss Tima har hittat en ny häst till mig! Så nu ska en investor hittas!! Haha! En gång fick jag och tant Lisa för oss att vi skulle köpa en gård för 17 miljoner i Skåne! Helt seriöst! Det var ungefär 40 boxar, 3 ridhus, 3 boningshus etc. Så vi tyckte att detta var en mycket god investering. Det roliga var att vi fick in två personer som ville satsa pengar. Men de resterande kanske 10 miljonerna vi hade kvar att finna gick åt skogen. Men en dag ska vi ha vårt eget ställe! Jag och Lisa ser ut som helan och halvan! Det är ganska kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0