shit vad det snöar!!!

5 dec! Lägg det på minnet! Det är bra att komma ihåg sen i april när snön fortfarande ligger kvar vilket datum den kom! Idag är det måndag! Jag är bitter! Inte fyllt på koffein till lagom nivå än!
Ikväll ska jag låta hästarna vila! Sen är det dressyr tis-ons-tors! På onsdag är det träning för Frida :) Kul! Var länge sen nu!
Imorgon ska jag på hockey! Jag gillar inte hockey! Men jag har lovat! Ska gömma mig i en vip lounge och äta rysk kaviar och dricka skumpa istället!

Den något äldre tanten försökte få mig igår kväll att rida nu på morgonen! Jag är så glad att jag inte gick med på denna dumma idé!

min blomma behöver lite kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0