Celle-boll på planet

till Carpe verde. Nä inte alls avundsjuk... inte det minsta! :)

Idag var det ryyysligt kallt. Bar utomhus endast jeans, och efter att ha levt de sista två måanderna i termobyxor och dunjacka var detta ett mindre smart drag! låren har fått förfrysningsskador!

Igår var det en underbar dag! Dels var vädret glittrande och charmerande och sen fick jag rida med min BFF-tant! Den något äldre tanten! Vi red ut och hade kaffe fika. Vi båda hade ett ofatnligt sug efter kakor / småbröd men fick bara bli en termos kaffe! Det var msyigt i skogen och det kändes som att rida på bomull! Draken var lite sur och sunni tyckte hon var så barnslig! 

Santi var galen igår, spelade upp hela sitt register från A-Ö. Tror hon var inspirerad av melodifestivalen för det var konstig dans och öronbedövande läten! Trodde inte jag skulle ens komma upp på henne, men så fort sadeln var på blev hon lugn som en nallebjörn!
Vi tog en tur ensamma i skogen i nästan en timma! Den något äldre tanten var infomerad att ritt alena med Santi pågick så hon var beredd att rycka ut med undsättning om häst skulle komma tillbaka utan tant!Men detta skedde ej. Santi och jag red långt och lyssnade samtidigt på digilistan! När en liten poppigare låt kom travade santi i takt till musiken!!!

Hela denna veckan redan uppbokad! Fattar inte hur jag lyckas!!! :(

Snart gbg horse show! löveli!


Den något äldre tanten har problem med shopping så hon är nervös hur hon ska klara mässan! Håll tummarna att hon klarar det!

Iiii fick tillbaka prov tre! Bara 27 prov kvar!
kolla resultatet! I´m goooood :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0