cola kaffe cola kaffe...

här sitter jag o ritar, men nu är jag färdigritad för kvällen, därför detta enorma intag av koffein berikande drycker! sitter o ritar på ett hus och jag har jättebrådis med det, men efter många timmars helgarbete börjar jag bli så nöjd så nöjd att jag vill ha det själv. ska visa det för min farliga chef imorgon o ska bli spänannde o se om jag får ris eller ros. hittar på ett lämpligt straff om jag får ris. Hihi. Ibland ska ritningar fram fort o det ska bli rätt. nu har jag iaf kommit på hur det ska se ut, och nu ska det anpassas efter alla regler etc som finns.
En klok man (dvs min far) brukar säga att de som inte kan rita hus säger att det är lätt medan de som kan säger att det är svårt. Ligger något i det.

I fredags var jag hästfri, mor-tuta fixade så fint! Lördags blev det skogspromenader och idag också. Igår höll jag på att frysa av mina fötter. Ingen hitt att bära gummisar även om man har fleecestumpor i :S Idag valdes vinterskor det var klokt.

Har börjat rida med den något äldre tanten igen. i lördags var det två bittra tanter som red ut idag två glada!
nu ska jag göra lite kullebyttor!

imorgon gymning känner mig stark!

god söndag mina kära vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0