Den något äldre tanten har funnit funktion smileys…

Tio år efter alla andra har ”Den något äldre” tanten börjat lätta upp sina sms genom att dekorera de med diverse leende gula gubbar! Fick tom ett sms av ”Den Något äldre” tanten där det frågades om jag såg smilisarna. Ja det gör jag!

Det underbara är att det är så många olika ansiktsuttryck nu i hennes sms för att jag verkligen ska förstå vilket som är glatt, resp. ironi eller kanske lite ”mys-text”! Tack uppskattas!!

Kan upplysa er att ”Den något äldre” tanten är den som står som nummer ett på min sms-lista. Vi skickar cirka 20 sms om dagen till varandra. Hihi!

Smakprov med diverse smileys inblandade!

 

Åh igår var det ju Alla stjärtans dag! Jag älskar alla stjärtans dag! Jag var på date! Date med Superman! Och jag fick tre paket! Om jag skulle beskriva mig med tre ord( inte som alla andra glad, spontan, utåtriktad o annan skit.. ) utan mina skulle va ÄGG, KAFFE, GLITTER! Ägg är det bästa jag vet! Kaffe går inte att leva utan, och glitter fy vad tråkig vardagen skulle vara utan glitter! Så jag fick, en Ägg-klocka! En kaffe-muggs-hållare till min cykel i rosa! Wuuhuuu!!! Och en TIARA!!!! Tiaran bärs idag! Jippi! Jag är världens lyckligaste!



Ikväll är det dressyrträning. Tiara ska bäras på hjälmen! Tyvärr rider jag och DÄT efter varandra! Jag vill ju se när vår bästa tant-ryttare rider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0