Divalater som bortblåsta

Ja frustrationen över Santis påhitt under morgonen satt kvar hela dagen, så jag red en gång till på kvällen. Då var hon så snäll och sammarbetsvillig :) Så jag hoppas denna fina känsla ska infinna sig idag på Frida träningen! Har så klart glömt kameran hemma! Men kanske kan filma med min mobilkamera.

La en timme per häst igår att rykta då Ellen-propellen tyckte jag var slarvig med borstandet! Nu blänker de båda tjejerna likt nyputsat silver! Sunni fäller, Tant Linda höll mig sällskap under ryktningen och hon är alltid lika rolig. Vi kom på att vi båda älskar äggmackor! Det gör Fiffis mor också, vi kan bilda en äggklubb!!!

Den något äldre tanten ska på gala ikväll! Hon kommer klä sig i svensk folkdräkt. Jag valt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0