fjäsk för den något äldre tanten

behöver insläppshjälp på söndag! Kanske den glittrande perfekta något äldre tanten kan ta det... *blink *blink
Har kommit till min medvetenhet att en underbar fest går av stapel i GBG på lördag och den viskar att jag ska komma...

Ikväll är det träning för Frida, med tanke på ballerinans santa totala brist på samarbete igår får vi väl se hur det går. Har väl varit mer sugen på att träna om man säger så! funderar på att ta snowjoggers så får frida rida! bra tänkt!

Igår fyllde Mor-tuta år! Och JAG glömde att skriva det. Määä! Grattis mammi! Det bjöds in till underbar fest med skumpa och vin! Grattis!!!

Uh håll tummarna idag, princess ska till den fasanfulla besiktningsdoktorn!Mor-tuta tar henne och jag hoppas de lyckas charma folket så att hon går igenom utan en enda anmärkning!

Ihihhjhii! Gnägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0