försiktig med armen...

hoppas armen läker idag! äter dunder kur av meducin och zoon + radital dirket på skadan!

Santi fick IR-treatment av Ellinor igår. Nada fel :) !
Jag var så glad! Santi också! Tror jag iaf! Ska fortsätta träna bogarna! Och göra kavaletti en dag i veckan!

Fick besök av Robban igår. Han gjorde lite horsemanchip övningar med Sunni! Gick ner och kikade lite medans jag åt min kvällsfika! Det är så häftigt hur han jobbar hästarna på lina och med kroppsspråk! Sunni fattade minsta vink! Hoppas han fortsätter komma och träna hästarna!

Igår hade Den något äldre tanten fått hår-treatment, tydligen inte besökt frisören på ett år! (syntes inte.. lite kanske) men hon var slående snygg, med en cirka 2 cm kortare kalufs, snyggt stylat och en bedårande makeup! Kände knappt igen vår alldeles egna favvo tant, men det var hon! Puschar henne ff att hon ska ta och anmäla sig till tävling, men hon behöver en sponsor. Snälla kan någon ställa upp!
Två tantet på succé resa genom sverige hade blivit en top noch TV-succé! Vi skulle lätt utklassa Filip och Fredrik!

Här är två urgulliga stjärnor ur bloggen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0