frukostmöte om staden

Har jag precis varit på, det var väldigt intressant, men tyvärr har jag så fruktansvärt ont i min arm att jag bara satt och försökte att inte skrika av ren smärta i den fullsatta lokalen! Väntar på att få komma in till fabror dokotorn. Sov i natt med armen upppallad mot väggen! Dumma arm! Jag vill ha en ny!

Igår var det träning för Frida. Starten var knackig och Santi kändes stel till vänster och lite kort vänster fram! Jippi! Not. Som tur väl var Ellinor redan inbokad idag, så vi får se vad det är för fel på henne! Kanske blir den årliga servisen på Santi hos Silvana! Brukar vara så här års. Så kul liv med hästar!! Inte alls deprimerad! Määä!!! Uppdatering kommer! Santi kanske ska få bli mammi! Mammi-Santi! Mii likE! Men jag återgår till träningen så efter en tvär skänkelvikning till vänster så släppte hästen och hon kändes så himla fin!Vi gjorde öppna och Santi lyssnade som bara den. Starten var säkert bara ett moment of weakness.

På återseende, har en underbar rapport från Celle-boll!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0