idag

idag är jag välborstad i håret. Mitt annars krusiga fågelbo som ska föreställa min hårman är idag för en gång skull tillfixat med tång, uttrasslingsmedel, glansmedel och spray! Det går att dra handen genom det utan att fastna! Har pyntat det hela med att fästa luggen med ett rosa rosett spänne! Vilket ger mig en look att se utr som cirka tolv år!


12!

Haderajjan! Igår satte hon igång igen (det var på tiden) "Den något äldre"tanten är tillbaka! Igår invigdes hästen efter nästan en månads avställning, med nöd och näppe kunde "den något äldre tanten" knö sig ner i sadeln! Tallen som varit uttråkad på att inte få arbeta var glad! Så nu äntligen är vi på G igen! Tant-power!!


det blonda yrvädret är den något äldre tanten,på denna bilden ser hon max ut som 25!



Idag fyller världens bästa storebror år! Min bror!!!! Han fyller 35år! Tror han befinner sig i Singapor så kan inte ringa o gratta! Men Mattias om du läser här "grattis grattis grattis hoppas du får en toppen dag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0