JA! Jag hade en strumpa runt huvudet!

och ja det är inte första gången!
förklaring; jag har slarvat bort mitt pannband (nu återfunnet) och nu när det har varit kallt så frös jag om öronen vid ridning. Försökte att rulla min mössa på olika sätt för att få plats med den under hjälmen. Men det gick inte... då efter nästan tappat öronen kom jag på den smarta idéen att jag kan ta en lång strumpa och knyta som ett pannband. Vilket jag gjorde, funkade bra! Dock har jag lyckats undvara detta tills igår... Då jag glömde ta av mig strumpan från huvudet efter jag ridit. Det var Olli som avslöjade mig. "Åh vad fint Bemme har du ett lika dant pannband som strumpa, så du kan matcha..." tyvärr inte...

Happy Alla STJÄRTANS DAG!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0