Milion Dollar Baby

kände jag mig som igår. Igår var det boxning i gymmet. Instruktör var vår Celle-Boll. Väldigt noga genomgång av diverse slag, jibjab (?!) höger krok, vänster krok, backspalsh och undercut. Jag tror jag fick ner alla orden rätt, eller lika rätt som jag fick till slagen. Jag boxades så svetten rann. En timmas boxning varvat med rodd var inte nog tyckte Celle så hon la på några styrkeövningar. Igår invigde jag något de kallar för chins.(förlåt för stavningen men jag är inte så insatt i gymvärlden) Jag klarade 4 stycken, den fjärde på ren jäkla envishet. Vi har som mål att klara tio innan sommaren. Ska börja smygträna!
puh! Har tjänt mig fräsh idag ikroppen men nu kommer värken. Sitter mest i axlarna... hopas det inte blir värre.

Nu har jag gått med i en klubb! Det blev VFK. Fick aldrig något svar av den klubben Den något äldre tanten rekomenderade så då valde jag en annan. Celle-Boll är ju med i den så jag gör som hon :) Alice-brallis och Olli också för den delen.

min damer var törstiga innan men gulliga prinsessan Anna gav dom vatten!



jag funderar på att ge Snata tuppkam! Hon har bara en halvman...

Kramis beräknas vara i stallet någon gång i natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0