Nu händer det massa saker snabbt...

boven i dramat är min älskade Lisa! Så snart kanske jag står med hennes två hästar! Hinner man med tre eller fyra hästar! Klart man gör :) Jag älskar hennes hästar!!! hihi :)

Igår var det träning för Frida! Det gick bra att köra i snön trots att jag var skeptisk innan avresan! Träningen gick bra. Frida hoppade upp på Santa och Santi visade kanske inte upp sin mest samarbetsvänliga sida! Men jag tyckte det gick bra :) Den något äldre tanten och mor-tuta satt i publiken!

Den något äldre tantens häst ahde inte heller visat någon större glädje för dressyrarbetet igår så den något äldre tanten var lite besviken på henne.

I morse var det en tidig start i stallet, väldigt tidig. Men fixade mat och mockade innan det var dags för utsläpp, sedan blev det barbacka ridning på båda två. Den något älre  hästen är ingen fara men den något yngre hästen var det premiär för. Men det gick utan några konstigheter! Övade galoppöppna på medelinjen. Fick det i läxa igår!

**mjau**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0