stallmöte o 2 dm snö

Me and princess var imorse ute i stallet och reka lite.. kommit så mycket snö att jag är osäker på hur dte blir med träning ikväll för Frida! Får se hur snön smälter bort. Kunde knappt ta mig fram utan trailer en kan hinna smälta bort!

Igår var det stallmöte! fast våra  möten är kul :) Jag och Tima bjuder in till fest! 26 maj! Då blir det eurivision/sommarfest!!! En favorit i repris från förra året! Men detta året tycker jag vi alla tar bussen! hihi

Den något äldre tanten var på tant fest!  Uppdateringa kom löpande! Den bästa tanten följer med mig på träning idag! (om den blir av..)

Jag vill ha en engelsk bulldog!!! den är så söt och har en platt näsa! Jag älskar plattnäsade djur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0