tant skorna verkar vara uppskattade

först måste jag säga att mina nyinköpta tant-skor är fenomenalt varma! rida två hästar utan att frysa av fötterna fast det är -15 är galet bra!
Sen verkar juh de flesta smygtanter runt om i landet tycka att dessa skor är mycket vackra! Den något äldre tanten slog frivolt av lycka när hon såg dom!

Idag blev det hästskötsel på lunchen o en snabb promenad med båda damerna! Mor-tuta följde med så det var mysigt! Den något äldre tanten servar ikväll med diverse komplicerade påhitt jag har för mig som pyamasbyte, benvärmare, befor dryck etc. tror det är alla mina tantsaker som gör att det tar 3 timmar mer tid i stallet än vad det igentligen borde göra!

igår blev träningen inställd för frida var sjuk! Santi fick jobba i ridhuset istället. Hon var nervös och gjorde allt för att röra ihop det för mig, men efter lång stund av joggin löstes hon upp och ridhuset fylldes av gas! Gott tecken enligt tränar Kakan som skuttar av glädje så fort levande ting avger gas! Santi ska få ta några dagar lugnt o sen gå på hackamor några dagar tills hon känner sig bekväm med livet igen!
Sunni däremot gick bättre än aldrig förr igår! Kul! Så hon ska också vara med på Kakan träningen och ev får hon ställa upp på onsdag för Frida om Santi fortfarande har issues med sig själv.

Ikväll ska jag tvätta! Fruktansvärt tråkigt!

Ha en fin fredag!!!
extra häslning till fina-evelina som jobbar alla helger jag kan ses! apa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0