tränat

uuu så kallt det var! träningen för Frida började inlindad i diverse filtar! Santi och jag hade så mycket på oss att vi var smått orörbara. Underlaget var hårt igår så jag valde att ta mest skritt övningar. Frida lärde oss att göra bakdelsvändninagr. Gick ganska bra men jag ska läsa lite om det idag, lovat att till tisdag kunna visa upp en felfri bakdelssväng!

Skrittade fram medan Alice-Brallis red CinZano. CinZano såg så himla fin ut. Vilket kap de har gjort. Alice-Brallis och Cinni kommer kunna gå väldigt långt!

Fick en hälsning av Den något äldre tanten igår att jag är bäst och gör hennes dag varje dag! Det var bra skrivet av henne! Tror hon vill att jag ska utföra någon syssla till henne. Jag gömmer mig!

och jag som trodde att jag och Celle-boll var på G inom gym-världen, jo tjena.. hade lite messkonversation med Molle igår. Hon tränade varje dag! Afrodans, spinning, pump... Celle ett pass till i veckan? Men det tar en vecka för mig att läka ihop till nästa träning, så om jag gymmar två gånger tror jag att jag eventuellt går av!

Fick fin bild av Molle på henne och hennes häst Cassandra.




Cassi och Molle!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0