besök av ir-ellinor

japp då var det dags igen för lite under håll, santa servas ungefär varannan månad. idag var det sträckning på bakben och en bog som satt fast, men med lite magiska strålar och lite stretch så var santa återställd. Santa tackade för besök genom att avge gas rakt i ansiktet på ellinor.
Men fick beröm att hon blivit fin och rundat till sig bra. alltid lika mysigt att få besök av ellinor.

damerna fick sedan ispluggar i hovarna för det är så halt. lyckades bryta av gängtappen i santas bakhov, hon undrade nog vad jag höll på med. fick verkligen inte loss delen som satt kvar i hålet... så 10 cm metall rakt ut... men med våld lyckades jag efter fem min fixa detta... tur att hon är så himla snäll. sunni tyckte det var skönt att slippa halka runt.

Var och tittade på en ny lägenhet idag.. oj oj oj vill ha... eller vill jag det?? bor underbart, men trångt som jag bor nu... denna lägenheten hade ett rum extra, stor klädkammare och ett underbart badrum.. fanns väl inget att direkt klaga på... priset bra, läget fantastiskt.. men kommer jag bo kvar i växjö för alltid??? har hittat ett litet hus i spanien som jag så gärna också skulel vilja ha.. varför kan man aldrig vara nöjd?

träningsvärken kommer smygande mer och mer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0