ett år äldre...

uh skrämmande.. igår var min 27 födelsedag...Men det känns ganska bra. Känner mig fortfarande lika pigg som vid 26. Och om jag tittar på den något äldre tanten som är x antal år äldre så känns hon fortfarande fräsh så åldern skrämmer mig inte.. trots att Olli och Fiffi hade roligt åt rynkkrämer och dylikt som kommer med åldern.. men vänta bara ni når dit snabbare än ni tror :)

men bara för att man fyller mycket behandlas jag fortfarande som ett barn och presenthögen var som vanligt helt enorm. enda skillnaden på att fylla 7 och 27 är väl att nu är det ok att inta alkohol!
Igår fick jag av mammi o pappi en ny störtkruka! Väldigt sportig och modern och ska tydligen vara väldigt säker och skydda det ömtåliga huvudet jag har! jag brukar använda den mer klassiska sammetshjälmen... men jag ska köra på stilen sportig men elegant när denna huvudbonad bärs! Denna hjälmen heter Back on track EQ2 med MIPS teknik! Tycker ni alla ska ha en sådan!!!!!

Den något yngre tant ser ut som en svamp!

Sedan fick jag av min älskade man ett stübben kandar! *Tack* så nu Santi o Sunni blir det hårt!
Btw pratade med Lukas mummi igår och hon sitter hemma på kammaren och pyntar schabrak så det står härliga till!!!

Sen fick jag nya ridbyxor! Denna gången bruna! Så matchar med mitt nya shabrak!

Sen fick jag grejer till bilen! nya skor! en liten katt, smink och ett Tommy H bälte! men det köpte jag till mig själv!
Hade en underbar födelsedag! Mys, uteritt med den något äldre tanten och tant Linda, shopping, och en fin middag! Och massa skumpa!

 
Alla är så snälla! Tack för alla fina sms och rigningar!

Kramisar!!!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Grattis på födelsedagen i efterskott!

2012-01-04 @ 14:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0