för mycket energi att tygla!

jag har börjat gå på sanasol! Vitamintilsskott för barn! Det är så sjukt effektivt och gott. Smakar outspädd  apelsinsaft! och energikicken man får är oslagbar! Går att köpa på ica men tror att det är uppått tjack i någon form så kan verkligen inte förstå att de får sälja det så helt offentligt. men det är ju smidigt. Gå till ica betala 40kr och bli hög! jag skulle kunna tänka mig spela in en reklamfilm med sanasol! Först är dagen grå och man är så trött, sen ser man den vackra flaskan med sanasol på köksbänken glimta till och man tar sig en shot och en en blixt träffar en och man blir aspigg och gör kullerbyttor in i sina kläder och hjular till jobbet! Vilken bra start på en dag!  Så känner ni er trötta ta en kapsyl sanasol!

Santi hade nog intagit en flaska sanasol igår. Hon var helt tokig! Skulle bara jogga lite efter behandlingen av ellinor men hon hade så mycket spring i benen att det gick inte att kontrollera. Det var steg åt alla sidor och dragkamp så jag flög ur sadeln. Men helt plötsligt slutade hon och sen gick hon helt kanon! Skulle ridit med Celle-boll men vi han ses i ridhus dörren hon ut jag in. Kanske idag vi kan sammanstråla!

Hittade ett två år gammalt kort på Prinsessan Anna och Santi. Då tyckte jag att hon va asstor, asså santa inte Anna, men nu när jag ser henne ser hon så liten så liten ut!




katt i hatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0