gäääsp

OBS! Tantvarning! är uppe innan kl slagit sju och idag är det fridag eftersom det är trettondagen. Vet nte varför den firas men skönt att vara ledig. Verkligen inte kommit in i jobbrytmen än men det blir nog nästa vecka, ganska konstigt igentligen eftersom jag nästan jobbat heeeela julen!
Men jag har ett skäl till att vara uppe denna tidiga tidiga fredagsmorgon! Jag har nämligen utsläpp! Så om ca 5 min ska jag åka till stallet! Sen ska jag och Fiffi flytta ihop! Stort steg!!! Nä eftersom vi två har så sjukt mycket grejer bestämde sig regerIngen för att bygga en egen sadelkammare till oss!!! Så dit ska jag flytta idag! Är så lycklig! ska färgkordinera alla grejer och så. tro inte på allt jag skrver :)
Sedan MÅSTE jag byta däck på trailern. Har försökt med den något äldre tanten, att om hon gör det får hon fri tillgång till trailern...men det ser ut som att jag får göra det själv. Förra året gjorde jag det innan jag och santi skulle flytta hem från Malmö. Då tappade jag bort en av krokarna som håller uppe hjulet! Så jag fick åka till Mekonomen och köpa en ny! Sen var det klart! Som belöning kommer jag ihåg att jag åkte till Hööks och shoppade. Så om jag bytar själv så ska jag få något. kan vara en morot.

Igår var jag på ännu en födelsedagsmiddag! Igår var det kobojsar Robban som fyllde 37 år. Han är precis 10 år äldre än mig! Till sommaren gifter han sig med min vackra syster! Ska bli så mysigt! Jag hoppas på att få ett prestige fyllt uppdrag!

igår efter middagen skulle jag ha "pluggat" hihi men det blev inte av! Har fyllts av någon rälig trötthet som total besudlat min kropp. Men det blev iaf lite ny design på mina nya ridbrallor. Igår sydde jag på små bett jag hade.


Nu ska jag åka! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0