Gott nytt år!!! och GRATTIS till Prinsessan Anna!

Idag gratulerar vi vår fina prinsessa Anna som tror det eller ej når den prestige fyllda åldern 30år idag!!! Må du vara klok som 30 men vacker som 18! Jag hoppas verkligen att du fått en kanon fin dag och massa massa paket!


Nu har vi nått 2012 och massa förväntningar om att 2012 kommer att vara det perfekta året då allt går precis så som man tänkt! Självklart kommer det att bli så!
Hur var då årets första dag.. började ju redan igår kväll.. trevlig fest med tre rätters middag som bara blev två... Var mycket stolt och kände 30 närmade sig stormsteg.. (jag samlade vuxenpoäng medan den något äldre tanten hade samlat ungdoms poäng)

Här har jag just blandat ihop lite saker i en skål!Som ni ser är jag prinsessa detta nyår!!!!

De två första rätterna hann att förtäras innan klockan slog tolv och litet halvt hysteriskt blev det innan vi hann ut innan klockan slog tolv!Tolvslaget spenderades i en rondell på Väster! För att man där hade bäst utsikt över stan. Vad vi dock inte kalkulerat med var att det var jätte dimmigt så vi såg inget ändå. Men man har verkligen trevligt i en rondell! Vi skålade och spenderade nästan en timme i rondellen. Vet inte riktigt varför men det var trevligt med rondelhäng!
Sedan blev det dans tävling dock inte i rondellen utan hemma! (Alla som inte har xbox med konect, KÖP! 2011 roligaste grej!) Åh vad vi dansade. Jag var nästa helt obesegrad och det var tur för helt plötsligt har jag märkt ett nytt skrämmande drag hos mig, jag är en fruktansvärt dålig förlorare! Spelet pågick till klockan fem då vi glada i hågen rullade hem i en av stans alla taxibilar.
Vaknade tidigt och låg och läste! Min nya tant grej! En kopp kaffe på fat och en bra bok.
Sedan bestämdes med Fiffi hur avresa till stallet skulle bli. Det blev med buss då ingen av oss kände oss kapabla till att köra bil! klockan 14.16 hoppade jag på bussen och 14.26 var vi framme. Det var mycket trevligt att åka buss!
Sedan blev det en lugn skogspromenad med Fiffi och Tant-Celle. Ingen av oss kände oss manade till ett högre tempo än skritt... skritt på lång tygel är trevligt!!!Fiffi och jag hade även planerat att ta buss tillbaka in till stan men som räddaren i nöden kom den något äldre tanten till stalllet i en mjuk sportbyxa och erbjöd skjuts hem. Det var det finaste någon gjortför mig detta året!! Hihi! Den något äldre tanten hade sug efter ostkrokar! och skulle frossa i pizza.

Efter den något äldre tanten släppt av mig vid mitt betongkomplex där jag bor har jag gått runt i min rosa sparkdräkt och bara njutit av årets första dag!!!Tack till alla som gjort 2011 till ett fantastiskt år! Imorgon har jag stått mer er i stallet ett år!!! Galet!!!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Tack finaste fin Bemme!! Jag hade en super duper dag!! Å nu fick jag en super bra start på denna dag också, när jag går till din blogg och får se min fina MIIIIGO!!! <3

2012-01-02 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0