härligt morgon sms...

"Hejsan din sjusovare! Jag tror vi får skjuta  upp vår snö tur på obestämd tid... Jag var ute och rekade och konstaterade att rätt fotbeklädnad för våra furfota vänner skulle vara skridskor. Nu är det ju sorgligt att detaljhandeln inte har insett detta behov och det saknas tyvärr skridskor till hästar på hyllorna. Men nästa år kanske Santa kan få två par rosa konståkningsskridskor med tillhörande glitter. Då kan ni piruettera er förbi vårt hus så ska jag philippe och jag bistå med stående ovationer! Ridhuset? tid? Kramis Celle"

hihi klockan tio inbokat tant ridning i ridhuset. Har bara ett problem. 1.Sunny vägrar gå in i ridhuset. Sant1 hittar på massa skit. Det är dags för santi moode. Uuuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0