host host

Jag har drabbats av vulgär hosta! Hela natten har jag hostat och gjort diverse gubbljud! Ska springa till apotekaren och köpa hostmeducin!!!!Det enda positiva med hosta är att man tränar magen som bara den under varje hostanfall!!!

Prinsessan Anna har fått en ny super kamera och tog massa bilder på oss i stallet på nyårsafton! Jag Fiffi och Oliven agerade super modeller! Anna var mycket nöjd med vårt poserande!!

Idag skulle gymning med Celle-Boll påbörjas, men det är framflyttat till onsdag! Är nämligen biotime ikväll!mysigt! Men onsdag 18,30 ska muskler spännas och kroppsodörerna spridas!

onsdag träning för Frida! Den något äldre tanten rider, jag filmar!!!! Denna gången ska jag stå på lite olika ställen så att alla vinklar blir perfekta!


Den något yngre tanten på Sunni, Fiffi på Fia o Oliven på Jinni!!!


14 ÅR IHOP!!!!! igår fyllde sunni 20 år!!! Fina lilla häst!!!!


Kakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0