moment of weakness...

Igår hade jag bara en svaghetskänning! Den något yngre tanten är tillbaka! Senare idag är det träning för Frida och Mor-tuta följer med som coach! Är väldigt kallt ute så hoppas att det går att träna! Jag kom just på att jag glömt mina långkalsonger hemma. Vet inte hur jag ska klara kvällen. Har två alternativ
1.) gå hem och hämta ett par
2.) gå att köpa ett par
ska klura på den. Samma sak hände en gång när vi skulle ha massage på jobbet, jag hade lyckats få på mig en bh men endast uppknäppning fram... och eftersom massagen befinner sig på kontoret känns det opassande att springa runt med pattarna slängande, så då gick jag innan min massage tid och köpte en ny bh som jag sedan när jag låg på britsen kunde öppna och stängas. Bra val!

Igår eftersom jag var hemma så tittade jag på en del mycket skum tv. Har nu bestämt  mig för att kasta ut TVen. bla tittade jag på mamma och minimodeller. Det var det tråkigaste och pinsammaste jag sett på mycket länge. Om de ska göra en tv serie om barn kan de väl göra om riktigt barnmodeller. Inte modelldagis. Barnen var ju gulliga och så men det var ju inte american beautis dirket. Vill aldrig mer se den serien! sedan blev det också att jag tittade på debatt. (vet inte varför) men det handlade om en pinsam artikel som Lasse Anrell skrivit om att RGB tog jerring priset. Att ridsport var skit och en överklass sport. I debatten var Helena Lundbäck och han den långa Fredriksson. De skötte sig utmärkt. Lasse var en pinsam gubbe! vet inte vad de kom fram till men något var det väl. Tänkte mest på vad snärtig Helena ser ut i normala kläder!
åh den prestigefyllda guldbaggen gick även av stapeln igår men det var en sådan fruktansvärd självplåga att se så jag la ner det mycket fort.

*kramis*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0