så var det söndag igen..

Har precis tvättat wiki, vilket är ett större projekt än vad man tror. Tar cirka tre timmar+ noga genomkammning av pälsen innan tvätt, vilket Lukas inte riktigt hade gjort vilket resulterade i att wiki nu har en ny frisyr. Håret på bakbenen hade trasslat ihop sig,så jag valde att klippa av det. Så wiki har nu en stilig tuppkam men med rakad underdel, precis så som modet är!!!!


blöt katt...

under föning...

Helgen har annars flutit på bra,i fredags blev det en rolig tur i ridhuset med Linda och Sören. Santi fick gå på hackamor och det tyckte hon var kul. Sunni-bunny fick en promenad i skogen. Lördagen blev det plugg och sedan hoppning med Fiffi. Jag och Santi var med under framhoppningen och klarade flera hinder med bravur då valde topp-hopp-ryttaren NYT att det räckte och vi övade på några dressyr steg istället. Fiffi och hennes Fia hopppade jättehögt och jättefint! Fia fick lite myror i brallan och skojjade lite med Fiffi mellan hinderna. Såg galet farligt ut, men Fiffi bara skrattade. (själv hade jag genast hoppat av och aldrig mer vågat rida) Olli o Sivan var också med och de hoppade väldigt fint. Efter galen hoppning fick Sunny vara roddmaskin och vi övade dressyr utan sadel. Så skönt, den något yngre tanten fryser konstant så barbacka passar perfekt.Prinsessan Anna red Kakan som bjöd på ett bocksprång som jag tyvär missade... spenderade ungefär 6 timmar i stallet.. hihi
idag blev det mer plugg och jag är äntligen klar med prov 3. Gött. Sedan blev det en lång skritt med Celle-boll och mr P...
Imorgonär det gymning med Celle, jag känner mig redo. Har redan packat min sport bag med gymnastik kläder!

har fått en underbar gåva av Tant Linda. Men den får ni inte se förän imorgon. Kan ge en hint att det är lite rosa och myyycket yngre tant!

Mjauu från wiki som surar för att han är ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0