sweet sunday

ojoj bloggen fick ligga nere över helgen för jag har ägnat all tid åt studierna (och hästarna såklart och lite fest) och detta har resulterat till att inredningsarkitekt prov nummer två är redo att postas till köpenhamn och 5/8 delar va prov tre är klart :) börjar bli ganska säker med penna nu! Har ägnat nästan hela denna söndag åt att rita cirklar, men men fint blir det :) Känns skönt att kommit en bit på vägen. Har lovat papi att vara klar med 8 prov innan sommaren och orkar jag hålla denna hastighet borde det inte vara så svårt!

blev dressyr med santi igår tillsammans med 7 andra personer i ridhhuset, kan inte förstå hur man på en söndag utan att något bestämt lyckas komma till ridhuset samtidigt. Men det var så mysigt så. Mor-tuta satt på suni och styrde runt henne fint. Idag var jag o santi ute på en skogstur med anna och calli! Vi mötte en bil som calli tyckte var as läskig och sedan kom en monster maskin med trästockar men ingen av hästarna tittade ens på den :S
sunni fick gå dressyr men hon hade bara tankarna på att hon skulle få sin kvällsmat så blev inget vettigt så skojjade runt lite sen gav jag upp och hon fick gå in och äta :)

Imorgon är det Bo Jenå träning för smålandsproffsen. Jag och den något äldre tanten ser till att avsittarbänken är varm och kaffets ljuva doft sprider sig! Jag kommer att joina bänken strax efter insläpp!

På tisdag har jag o santi årets första träning för Frida. Jag ska dit och pappi (hör och häpna) följer med som coach. Mor tuta skulle på spa och den något äldre tanten har ställt av Tallen nu så jag tror hon vill vara lite hästosocial!

På onsdag bär det av mot Karlstad på uppdrag för jobbet... 5 timmar dit 5 timmar jobb 5 timmar hem.. kul dag!

Måste bara säga att jag ÄÄÄÄLSKAR det nya underlaget i ridhuset! santi o sunni oxå!!!


prov 2 i plastficka på väg mot Danmark!!!!



nytt design projekt, små bett på mina nya bruna ridbyxor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0