titta så fint :)


Två sånna här öronsmycken och ett halsband med ett hjärta fick jag av snälla Tant Linda. Har upptäckt att jag funnit en annan pyssloman!
snart ska jag och Mini-Maja ha glitterdag! Vi ska bara ut på stan och hitta nya glittersaker, majas senaste idé var änglar. Tror dte kan bli toppen eftersom jag är så änglalik!

hade ett förslag till den något äldre tanten igår som hon avfärdade väldigt fort. Jag tyckte att hon kunde mocka åt mig varje dag, bara för vänskaps skull (Lisa hade lätt gjort det) konversationen blev följande..

NYT- Kan du mocka åt mig varje dag, jag finner det tråkigt
NÄT- Eller hur! Ha Ha ha :)
NYT- Do it dumma tant!!

Livet i stallet skulle vara så tråkigt utan den något äldre tanten!

Titta vilken fiiiiiin hund jag har!

Han är farlig men snäll också! Jag har matchande kläder som jag gärna använder vid promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0