Fick beröm... glömde bort...

Uh hyllningar av att jag varit expert på att uppdatera bloggen, tog jag till mig så mycket av, att jag glömde bort att skriva! Haha!
Ojojoj! Man ska skriva varje dag annars glömmer man allt kul som sker!

NY och BFF Mindy var på en superb cliniq för Catharina Almrot i lördags, om dressyrsitsen. Det var mycket bra och enkelt att förstå, är ju bra för två virrpottors oförmåga att förstå för svåra saker!!! På söndagen ar det sedan programridning för Catharina men eftersom NYT varit å resande fot hela veckan och inte hunnit rida så missades detta fantastiska tillfälle. På cliniqen fanns den något äldre tanten på plats! Lyckan var total! Den något äldre tanten bar tofs, detta ärmycket ovanligt och NYT hade först svårt att förstå vem personen va! NÅT red på söndagen Draken på programridning, NYT vet ej hur det gick men är spänd av förväntan att få veta! *call me*
I lördas kväll var det tjejfest med större delen av girlsen från stallet! *censur*
Söndagen bjöd sedan på samritt med Mindy i dressyrens ädla glans. Båda NYTs hästar tuffade på, mycket nöjd. NYT passade även på att rida lite dressyr på Mindys häst Smulan, och det var en fantastisk liten häst! Väldigt välriden. Good job Minds!
Igår var det os-satsning träning, och Fiffi var mycket laddad! Hon och Fia skulle hoppa stort och bra, och det gjorde dom med största sannolikhet! NYt skulle tillbaka och arbta så stallvisiten blev snabb.. eller bara tre timmar… Idag funderar NYT på att hoppträna, men knöt sig i magen nu, tror jag passar!
 
I miss my Hummie !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0