Jag skäms ihjäl!

Denna helg besöker jag Lilla Lisa i skåne! Efter många om och men (efter att bilen krabbat med lyse på släpet... Tack Patrik!!!) kom jag iväg!!! Resan gick bra, men gud vad långt! Resan tog nästan tre och en halv timme och Lisa fick möta upp mig för att kunna hitta hennes gård!!!Jag älskar Lisas gård! Allt är så perfekt! Santa älskar det också! Sten överlycklig för att hänga med Max!
 
idag har vi varit iväg o tränat! Santa var som en explosiv bomb men riktigt rolig att rida! Jag har dock köttat upp mina ben! Vilket inte är en hit. Hoppas kunna träna imorgon:/ 
jaja... Vad rubriken ska leda fram till... Jag och Lisa sitter och tittar på egen infilmade filmer från Tyskland och usa! Skämskudde på alla håll! Jag hoppas innerligt att ingen ska se dessa filmer!!! gah!!! Jag vill aldrig vara 19 igen!
 
dagens coachning, var nöjd med åldern du har!!! 
 
 Jag vill gratulera Elin! bästa Elin som i fredags gjorde entré i 30klubben!!!!!! Grattis grattis grattis!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gullis!! <3 Att fylla 30 kan verkligen rekommenderas, hade så kul fest igår!

2015-04-12 @ 12:10:42
URL: http://www.drakskatten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0