längtar efter hästarna

hemma efter en tripp i gbg. Var mysigt att träffa familjen. Kom hem med en ny jacka från melrose, en vacker scarf som matchar till den och ett michael kors skal till min iphone! tack Dorsi :) hihi Idag ska det bli mysigt att rida hästarna, tack Fiffi att du passat dom! Denna veckan är det mkt träningar, Mats idag, imorgon Bosse, och onsdag hoppning för Pernilla. Jag ska inte vara med på någon av dom. Lite sugen att vara med och hoppa på onsdag, men den något äldre tanten sa att jag inte kunde hoppa i dressyrsadel...Ev vill hon ej ha konkurens i sin grupp. Fniss! en liten varning, tydligen har dom eller har haft ringorm på araby ridskola :S läskigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det bara sadeln det hänger på så får du låna min!!! =)

2011-11-14 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0