lunch blogg

Missade helt Bosses träning igår, men hörde att celle var mycket nöjd och att hon hade fått så fin kritik av Bosse. Kul Jag och olli var ute och skrittade i stället. Det var mörkt. Men lugna hästar och pannlampa så funkar det! Sunshine har gått och blivit kär. Vet inte om det är i Sören eller i Metallica! Hon är iaf helt galen, skriker, brunstar och beter sig som en tonåring! Visste inte att en häst på snart 20 bast kunde ha sådana känslor.. men det är kul att se henne! Ikväll smäller det! Sitter och är nervös! Jag ska vara med på hoppträning! Holy shit! Har fått låna hoppsadel av tant Anna + säkehetsväst! Drömde igår natt att hopptränare messade mig hela tiden och det stod "du måste hoppa högre" Vad har jag gett mig in på! aaaaa fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0