måndag kväll = dressyr

måndagar brukar vara min vilodag! Beror på att jag är för stirrig på måndagar och då ger dåliga vibbar till santa och det brukar sluta med att vi klättrar på väggar eller nått liknanade! Men i Måndags var jag lugn i själen ( Halleluuja!)
och väldigt harmonisk , fortfarande i ett glädjerus efter träffat delar av Bubblan! Så dressyr blev det! Jag fick sällis av Olli, som blivit min nya ridbästis! Och vi red och red! Jag gjorde skänkelvikningarna fram och tillbaka och Olli övade på svåra dressyr rörelser! Olli gillar mest att hoppa men har på senaste börjat öva dressyrprogram!!! Hihi vilken vändning, Olli mot dressyr den något yngre tanten mot hoppning :) Bra inverkan på varandra! Vårt fenomenala pass avslutades med att Olli red LA:1 och jag och mini-tant-Ellen var domare resp programläsare! Av oss fick hon 80%
Santi gjorde väldigt bra ifrån sig! Mor Tuta kom till ridhuset och hon trodde jag hade en ny häst! Men det hade jag inte, utan det var Santi-lööv! wuhuuu!!!vi har nu lärt oss rygga! det var Olli o Ellen som lärde oss. TACK!!!


Tant-gänget!!Olli-Jinni, Jag-Santi, Ellen-Hotti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0