morgontur, nya skor och "den något äldre tanten" på hoppkurs!

Japp ni läste rätt, åter ikväll ska den något äldre tanten utsätta sig för fara genom att hoppa Tallen på träning! Nu var det några veckor sedan sist, äldre tant har samlat mod och i kväll smäller det! Tyvärr kan jag inte närvara för att filma men jag tror det kommer att gå galant! Den något äldre tanten har nämligen ett förflutet som hoppare. Men det ser otäckt ut när de i hysterisk fart intar hinderna...

Lyssnade på några av tanterna som tränat hoppning igår för Mats, och deras framridning var mer avancerad än vad jag lärt mig det senaste halvåret i dressyren. Det var öppnor hit och dit, skänkelvikningar fram och bakåt, och andra vulgära dressyrövningar! Som framridning!!! :S Hörru dressyr tränare kan vi skärpa till våra pass lite!!!

Imorse var det morgonridning! Trevlig tur med den snälla Santa i skogen! Vi träffade på rådjur och vinkade glatt till en och annan bil som susade förbi! Sedan fick båda damerna nya skor. Inte vågat kolla fakturan än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0