På tåget mot malmö

Just nu i Älmhult!!! Jag är på väg ner till malmö för att träffa världens bästa cia :) cia är en mycket vacker tant som numer är bosatt i Cannes ( i like) hon är en riktig gloabtrotter och arbetar på en lyx åt där hon skämmer bort rika människor!! Eller rättare sagt bossar över andra som skämmer bort rika personer :) nu är båten hon arbetar på upptagen och hon behöver bara kolla till den i mellan åt... Med full betalning!!! O den inte dålig.. Ungefär 3 * mer än en normalt arbetande person! Men cia är så bra så det är hon värd!!! Hihihi! Tack alla igår för en awesome kväll! Så glad att alla fick rätt mat :) hihi  Idag var den något äldre tanten mkt snäll!!! ( igen) hon passade mina damer och igår var santa klar när jag anlände till stallet! Gott uppförande skall belönas! Ska se om jag kan finna någon vacker prelle till henne!! Åh psykbryten haglar! Tåget är jättesent!!! O det är alldeles för mkt folk på det! Blääää!!! Så klart något fel på tåget!!! "sj sj gamle vän" kommer jag inte sjunga under tågturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0