Pling plong på väg hem

Ååå så mysigt att träffa mina underbara gull!!! Min kropp är ff besudlad utav alkohol och jag missade ett tåg hem, men det gör inget!! Vilket partaj det blev igår! Mycket mycket berusningsmedel och tre vilda damer!! Saknat er så!!! Kvällen avslutades som vanligt med att jag och cia-saktgurka tappade bort lilla Lisa!! Vi gick och åt på Max! Vi beställde så sjukt mycket mat att han i kassan undrade om vi två verkligen skulle äta upp allt det ( check det gjorde vi förutom en chilicheese som hade fastnat i cias hår) sen åkte vi taxi hem :) och två timmar senare ragglade lilla lisa hem! Vi tre små damer somnade på rad i Lisas jättesäng.. Cia var först upp och åkte till frisören för att få nytt hår o jag näst på tur för att få nya ögonfransar hos min underbara plugg kompis evelina!!! Sen försvann dagen o nu på väg hem :) Måste till stallet sen, vissa dagar är det påfrestande att ha hästar!! Borde träna med tanke på Karin träning nästa helg! Men det brukar föresten inte bli bättre för det.. Så jag ger damerna vila idag! Hihihi Den något äldre tanten hade tydligen övat in ett nytt trick på tallen idag! Bakdelsvändning! Kul :) jag ska lära Santi både fram och bakdelssväng i morgon! Passerat Älmhult så bara en liten bit kvar :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Lisa

naw sötaste sötaste Bemme! We miss u toooo!!! puss

2011-11-19 @ 19:02:58
Postat av: cia

underbar helg med underbara lisa och lilla bemme!!! love you!

2011-11-20 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0