små flickor har anlänt...

I går när jag lämande stallet så hängde små små grimmor på en krok.. imorse när jag kom till stallet låg tre små flickor och nannade i sågspånet... Sååå sött!

Igår var det något vi verkligen kallar för tant-riding! Det var proppat med diverse tanter i olika åldrar i ridhuset! Tant-Anna, den något äldre samt den något yngre tanten, mor tuta och Tant-Katrin! Alla övade på olika saker! En hoppade, en försökte gallopera och en skrittade i vägen (jag) Det var kuligt!

Tidigt i morse hade jag morgongymnastik! främst för rädsla för att få slapp-stjärt! Så jag skippade sadeln och sprang och klättrade brevid Santan!  De har huggt ner massa skog så nu finns massa bra klätterställen! Jag blev trött typ tio ggr före Santa så hon blev även rastad på lina i ridhuset! På Sunshine hade jag magträning, dvs jag travade ca 30 min utan sadel, ni som hävdar att ridning inte är jobbigt, pröva detta! Spänner ganska gött i bukmuskelaturen nu!

I helgen är det GBG som gäller! Ska hälsa på Lukas päron, träffa våra underbara mykonos friends och se min brors barn dansa på Rondo! Kommer bli hur kul som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0